Zadnjih godina sve češće nailazimo na pojam virtualnog asistenta kao zanimanja i ono se sve više koristi kod opisa poslovnih aktivnosti, bilo da nudite uslugu ili tražite posao virtualnog asistenta. Pojmovi koji se pritom također koriste, a imaju isto ili približno isto značenje su virtualni osobni asistent, virtualni poslovni asistent, virtualni administrativni asistent, virtualni uredski pomoćnik, virtualni administrativni pomoćnik i slično.
S obzirom na razvoj tehnologije, digitalizaciju poslovanja, razvijenost i popularnost ovog zanimanja u nekim drugim zemljama te na mogućnosti i prednosti koje gospodarski subjekti mogu ostvariti angažiranjem virtualnog asistenta, možemo reći da je u Hrvatskoj ovo zanimanje nešto što tek treba zaživjeti i postati uobičajeno u redovnom poslovanju.
Pa idemo redom dešifrirati tko je virtualni asistent, što on točno radi, koje su prednosti suradnje s virtualnim asistentom i na koji način može pomoći vašem poslovanju.
TKO JE VIRTUALNI ASISTENT?
Virtualni asistent je kvalificirani neovisni profesionalac kojega možete angažirati za obavljanje određenih stručnih poslova iz područja koje pokriva, a bez obveze klasičnog zapošljavanja, odnosno sklapanja ugovora o radu.
Također, angažman virtualnog asistenta ne treba nužno uključivati ni ugovor o djelu kao ni ugovor o autorskom djelu, iako je to također jedna od mogućnosti kada se radi o vremenski definiranoj ili pak projektnoj suradnji.
Virtualni asistent stoga najčešće djeluje u okviru registriranog trgovačkog društva ili pak osnovanog obrta, a u okviru kojih pruža usluge virtualnog asistenta, uz možebitne ostale registrirane djelatnosti.
Opcija angažiranja virtualnog asistenta koji svoje usluge pruža u okviru trgovačkog društva/obrta je financijski svakako isplativija opcija za naručitelja usluge u odnosu na druge oblike suradnje, međutim ovu je stavku potrebno posebno procijeniti za svaki slučaj pojedinačno.
Virtualni asistent izlazi iz tradicionalne uloge djelatnika društva/obrta, on radi i svoje usluge pruža uglavnom s mjesta udaljenog od mjesta naručitelja, i za svoj rad i komunikaciju koristi vlastite resurse, internet i nove tehnologije.
Dakle, sve ono što se tradicionalno radilo u uredu poslodavca, virtualni asistent to sada obavlja iz vlastitog doma/kućnog ureda, ureda na drugoj lokaciji ili pak tijekom putovanja.
Ono što je u cijeloj priči najvažnije je – da se posao odradi profesionalno, sve sukladno dogovoru i naravno u dogovorenom roku.
ŠTO VIRTUALNI ASISTENT RADI?
Neke od usluga koje uobičajeno pruža virtualni asistent:
Naravno, ne nude svi virtualni asistenti iste usluge i ne nude svi sve usluge. Rad i iskustvo im omogućuju specijalizaciju za određena područja koja su im najzanimljivija ili pak ona u kojima posjeduju najviše iskustva i vještina.
Tako da sam pojam virtualnog asistenta ne podrazumijeva odmah cijelu paletu svih mogućih administrativnih usluga, već se u komunikaciji s istim može dobiti više informacija o uslugama koje pruža i mogućnosti da se eventualno dogovori neka nova usluga za koju virtualni asistent smatra da ju može obaviti profesionalno i u dogovorenom roku.
Ovdje možete vidjeti listu najčešćih poslovnih aktivnosti koje mi pokrivamo u okviru naše usluge virtualnog asistenta, a unutar kojih ima zaista jako puno varijacija i lista zapravo postaje sve duža i duža.
KOJE SU PREDNOSTI SURADNJE S VIRTUALNIM ASISTENTOM?
Neke od prednosti koje smatramo ključnima u suradnji s virtualnim asistentom:
NA KOJI NAČIN VIRTUALNI ASISTENT MOŽE POMOĆI VAŠEM POSLOVANJU?
Virtualni asistent može pomoći vašem poslovanju na mnoge načine, a neki od najznačajnijih su:
S obzirom na sve ranije navedeno, ali i na činjenicu da će uvijek biti poslovnih aktivnosti, papirologije, zakona, promotivnih aktivnosti, prijevoda i slično, možemo zaključiti kako je posao virtualnog asistenta posao budućnosti. Posebno ako tome pridodamo i nove poslovne običaje i navike te rad od doma i na daljinu, a kao posljedicu trenutne svjetske pandemije uzrokovane virusom Covid-19.
I ZA KRAJ...
Naravno, za određene poslove i određene potrebe poslovanja zapošljavanje djelatnika i dalje ostaje jedina moguća i jedina prihvatljiva opcija za poslodavca, i u tom kontekstu angažiranje virtualnog asistenta nije prihvatljivo.
Međutim, ako vam treba pomoć vanjskog suradnika, a koja nije ni trajna ni stalna, a ista bi mogla doprinijeti vašoj produktivnosti i rastu vašeg poslovanja, u tom slučaju bi angažiranje virtualnog asistenta bilo prihvatljivije rješenje.
Možda do sada još niste razmišljali o opciji angažiranja virtualnog asistenta, ili niste znali da takva opcija postoji, ali na temelju svega navedenog u ovom članku smatramo da vrijedi razmisliti o istome.
Javite nam se sa svojim pitanjima, idejama i kombinacijama!
Napišite nam koji biste dio administrativnih poslova voljeli delegirati drugima, koje su to „male“ stvari koje morate odrađivati iako ste svjesni da bi to isto vrijeme utrošeno u „velike“ stvari donijelo bolje rezultate vašem poslovanju.
Koje su to aktivnosti koje trebate, a nikako da ih odradite; koje su to aktivnosti koje vam stalno više nad glavom i opterećuju vas, a ne nalazite dovoljno vremena i energije da ih odradite...?
Čekamo vas ovdje!
Ako želite delegirati aktivnosti koje ne stignete, ne znate ili ne želite raditi i želite uživati u svom poslu, virtualni asistent je pravo rješenje za vas.
Jer ne morate baš sve odraditi sami 😊
Imate li pitanja iz područja knjigovodstva, poslovnog planiranja ili administracije?
Usluge knjigovodstva, poslovnog planiranja i administracije. Kako bi vaše poslovanje teklo prema planu.
Adresa: Ulica Nikole Tesle 17B
23000 Zadar
Mobitel: +385 98 601 847
Telefon: +385 23 550 346
E-mail: ceo@moj-planer.hr
© Copyright 2024 MOJ PLANER. Sva prava pridržana. | Pravila privatnosti | Impressum | Izrada web stranice ASPEKT