Moj Planer - Administracija

POSLUJTE SLOBODNI KAO PTICA.

Što biste napravili kada biste imali 30% više vremena? Oslobodite li se poslova vezanih za administraciju upravo to ćete dobiti - više vremena, a sve što ste zamislili bit će obavljeno točno i na vrijeme.

Dogovorite uslugu sukladno stvarnim potrebama vašeg poslovanja, a pritom ne brinite o opremi, plaćama i produktivnosti djelatnika.

KOME JE NAMIJENJENA USLUGA?

Svima koji trebaju uštedjeti vrijeme, novac i energiju te žele povećati svoju osobnu i poslovnu produktivnost. Kako biste se vi usredotočili na velike stvari, mi za vas radimo one manje, svakodnevne ili projektne administrativne aktivnosti. A vi (i vaš tim) se napokon možete posvetiti rastu poslovanja.

ŠTO TOČNO RADIMO?
  • Asistencija nerezidentima za obavljanje djelatnosti na području RH
  • Administrativne/uredske usluge i organizacijske usluge
  • Vođenje evidencija
  • Unos i analiza podataka
  • Obrada teksta
  • Kalkulacije i izrada projekcija
  • Tablični i grafički prikazi
  • Izrada različitih dopisa ili izvještaja
  • Prikupljanje poslovnih ponuda i istraživanje tržišta
  • Komunikacija s vanjskim suradnicima
  • Izrada prezentacija
  • Naručivanje uredskog materijala
  • Poslovna komunikacija i korespondencija
  • Zaprimanje i evidencija pošte
ZAŠTO ODABRATI NAS?

Pružamo pouzdanu administrativnu podršku u poslovanju i odlično smo organizirani. Sve vaše svakodnevne ili projektne aktivnosti bit će obavljene točno i na vrijeme, a vi se možete uvjeriti kako pritom vaša produktivnost raste.

Bez malih stvari nema ni velikih. Prepustite nama sve male stvari, a vi se brinite o velikima.